النتائج 1 إلى 7 من 7
    طالب جديد

حالة الإتصال : wetar غير متواجد حالياً
    wetar غير متواجد حالياً

1710 ملحوظة عن النادى

ملحوظة عن النادى

نقره لتكبير أو تصغير الصورة ونقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة بحجمها الطبيعي اخوانى الطلبة احب اقول ليكو شئ انا من رواد النادى وكنت بلاحظ على الهيئة الادارية ان مفيش اهتمام فى النادى ولا نظافة المكان والموظفين النادى الى يبقا عليهم عامل اساسى فى نظافة المكان ولحظت ان بعض موظفين النادى مشيو مع نهاية فترة رئاسة النادى الى الديمين مثل سكيرتير النادى وامين النادى المقيم بالنادى
    وهم الصراحة سمعت من ناس من الهيئة الادارية انهم وكلنها ولعة الحوت والنائب وعرفت انهم كانو سبب فى مش ناس من الموظفين علاشان يبقو مرتحين مع بعض بقيادة سكرتير النادى البدى جارد وبعدين مافيش حد فيهم مش سهل لامندى ولا رياض والاخبار دى عرفتها من عضو فى الهية الادارية لانهم ظلمو ناس كتير بجد انا بوجة رسالة الى رئيس النادى القادم ان ياريت يحس بالموظفين الى فى النادى لا احمد بية بيمسك ودن اى رئيس ويتكلم كتير فى الوحش وقدام الناس هو الكويس والمتعاطف وهو جوة شر كتير بجد انا مشفتش ناس زى الاتنين دول يارت النادى ينظف بقا من الاتنين دول لانهم مكرهين الطلبة فيهم وشكرا اخوانى

طالب نشيط

الصورة الرمزية محمد المرحومي

حالة الإتصال : محمد المرحومي غير متواجد حالياً
    محمد المرحومي غير متواجد حالياً

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wetar مشاهدة المشاركة
    نقره لتكبير أو تصغير الصورة ونقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة بحجمها الطبيعي اخوانى الطلبة احب اقول ليكو شئ انا من رواد النادى وكنت بلاحظ على الهيئة الادارية ان مفيش اهتمام فى النادى ولا نظافة المكان والموظفين النادى الى يبقا عليهم عامل اساسى فى نظافة المكان ولحظت ان بعض موظفين النادى مشيو مع نهاية فترة رئاسة النادى الى الديمين مثل سكيرتير النادى وامين النادى المقيم بالنادى
    وهم الصراحة سمعت من ناس من الهيئة الادارية انهم وكلنها ولعة الحوت والنائب وعرفت انهم كانو سبب فى مش ناس من الموظفين علاشان يبقو مرتحين مع بعض بقيادة سكرتير النادى البدى جارد وبعدين مافيش حد فيهم مش سهل لامندى ولا رياض والاخبار دى عرفتها من عضو فى الهية الادارية لانهم ظلمو ناس كتير بجد انا بوجة رسالة الى رئيس النادى القادم ان ياريت يحس بالموظفين الى فى النادى لا احمد بية بيمسك ودن اى رئيس ويتكلم كتير فى الوحش وقدام الناس هو الكويس والمتعاطف وهو جوة شر كتير بجد انا مشفتش ناس زى الاتنين دول يارت النادى ينظف بقا من الاتنين دول لانهم مكرهين الطلبة فيهم وشكرا اخوانى

اولا انا ملاحظ انواول مشاركة ليكي وتوك مسجل جديد وداخل بس عشان النادي تتكلم عنة
    ثانيا : كيف لاحظت انو مافي اهتمام من قبل الهيئة الادارية بالنادي والنادي 24 ساعة نظيف و مافية شي والموظفين مهتمين بالنادي
    ثالثا بخصوص انك تقول لاحظت انو في موظفين مشيو من النادي فهو ان الملحقية هي الي مشتهم مو الهيئة الادارية
    والسكرتير وامين النادي كلهم يقومون باعمالهم وانا اشهدلهم بذالك وعمره ماطلع شي منهم غلط وعلي طول متواجدين
    وبعدين الطلبة ليش بيكرهون النادي لو الطلبة في شي مضايقهم راح يتكلمون لانو هذا حقهم مو انت الي تقول
    ولو تبي تتكلم عن احد في وجهة مو من ظهرة وخلف جهاز وبنك مستعار

طالب جديد

حالة الإتصال : wetar غير متواجد حالياً
    wetar غير متواجد حالياً

افتراضي المرحومى

المرحومى

وانت تعرف اية عن الى بيحصل فى النادى على اساس انك تعرف كل كبيرة وصغيرة عن النادى والموظفين

طالب نشيط

الصورة الرمزية محمد المرحومي

حالة الإتصال : محمد المرحومي غير متواجد حالياً
    محمد المرحومي غير متواجد حالياً

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wetar مشاهدة المشاركة
    وانت تعرف اية عن الى بيحصل فى النادى على اساس انك تعرف كل كبيرة وصغيرة عن النادى والموظفين
    حبيبي مافي شي يصير بالنادي والي يكون عندنا خبر فية سواء انا ول الهيئة الادارية
    لانها مو سايبة
    واكيد كنت واحد من الي جالهم فصل يوم تاخير الموظفين عن دوامهم ورجعناكم مرة ثانية

المهم تبي تكمل كلامك حط اسمك الحقيقي ولاتخافي وتكلم كلام رجال
    مو من جهاز وشاشة و اسم مستعار
    وانا راح اكمل حكي معاك وارد عليك

طالب مجتهد

الصورة الرمزية محمد711

حالة الإتصال : محمد711 غير متواجد حالياً
    محمد711 غير متواجد حالياً

المرحومي اشتغل يا عيااال الله يعين بتقوم هوشة نقره لتكبير أو تصغير الصورة ونقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة بحجمها الطبيعي

طالب مجتهد

حالة الإتصال : ريان العمري غير متواجد حالياً
    ريان العمري غير متواجد حالياً

كفيت ووفيت يالمرحومي

وارفق عليه ياخووي خخخخخخخخخخخخخخخخخ

مشرف ساحة التخصصات الهندسية و ساحة طلبة الدول العربية

الصورة الرمزية بندر بن طلال

حالة الإتصال : بندر بن طلال غير متواجد حالياً
    بندر بن طلال غير متواجد حالياً

يعطيك العافية اخوي المرحومي

استمر

عجبني شعارك الجديد

تحت الصيانة

.. توقعـ ..
    خيـراً مهمـا كثـر البـلاء
    .. ابتسمـ ..
    ولـو كـان القلـب يقطـر دمـاً

.. عشـ ..
    في بساطـة مهمـا عـلا شأنكـ

نقره لتكبير أو تصغير الصورة ونقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة بحجمها الطبيعي