اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فيصل الحدب مشاهدة المشاركة
بث التلفزيون النيوزلندي قبل قليل في نشرة الاخبار خبر عن ضياع عدد من الطلاب السعوديين في رحلة الى Catlins وتم اسعافهم من قبل فرق الانقاذ. أنتهى الخبر.

اللى يضايق في الخبر انه كل الشباب اللى راحوا اعرفهم شخصيا .. وانا بنفسي بغيت اروح لكن تراجعت في اللحظة الاخيرة .. والحمد لله على كل شيىء.

الخبر ذكر انه الطلاب كانوا بدون أكل أو شرب " تفكير عربي بحت " !

الخبر من مصدر آخر :

Saudi students lost in Catlins found safe
Three Saudi Arabian students who went missing in the Catlins bush yesterday have been found safe and well, Dunedin police say.

The students, all aged in their early 20s from Otago University, were part of a 32-strong group from the university's Saudi Club, the Otago Daily Times reported.

They had arrived at the Tautuku Outdoor Education Centre on Monday.

Constable Murray Hewitson of Owaka police said the trio -- two medical students and a language student -- set off for a walk before breakfast yesterday and failed to return.

Sergeant Ed Baker of Dunedin police told NZPA after an intensive search by rescue workers and a police dog, they were all found last night "safe and sound".

لو سمحت أخوي فيصل..

ياليت تعطيني رقم أو إيميل ولاء الثقفي إذا إنك تعرفه.. أنا اتوقع انك تعرفه من كلامك.. الولد صاحبي ومن زمان انقطعت أخباره وكان هذا الخبر بمثابه مصائب قوم عند قوم فوائد لوول..

أنا حاولت ارسل لك خاص بس ماقدرت لان مشاركاتي أقل من 50 .. واتوقع لو ارسلت لي خاص رح يمنعني من دخول الرساله..
فياليت ترسله على إيميلي أذا متوفر وشكرا لك saudi_h@hotmail.com

شكرا مره أخرى