صفحة 2 من 4 الأولىالأولى 1234 الأخيرةالأخيرة
النتائج 11 إلى 20 من 32
    طالب جديد

حالة الإتصال : wisdom seeker غير متواجد حالياً
    wisdom seeker غير متواجد حالياً

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فيصل2007 مشاهدة المشاركة
    يااخ امير الحب احترم نفسك ومتغلطش في مصر والمصريين والا هغلط فيك وفي كل السعوديين وانت اللي هتجيبه لنفسك.ثانيا ياحبيبي لازم تبقي عادل في رايك يعني مش لازم علشان البنت سعوديه انك تبقي معاها علي طول الخط حتي لو غلطانه يعني انت شفت شكل التاكسي بقي عامل ازاي لا وايه سارة بتقول انها كانت سايقه علي سرعه 60 يعني افهمها جت ازاي؟وبعدين بتقولك عاملوني كيهوديه ليه يعني ايه اللي حصل علشان تقول كده ولا هي عايزه تقتل الناس ونعاملها كملكه يعني .انت بذمتك لو الموضوع ده حصل في السعوديه والله لو حتي المصري مظلوم لهتلفقوله القضيه المهم هو اللي يشيلها وخلاص ولا لك راي تاني.بص ياحبيبي المعامله بالمثل يعني زي مانتوا بتعملوا في بلدكوا هنعمل في بلدنا وهنعاملكوا بنفس المعامله بل اسوا لان انتوا اللي بديتوا والامثله كتيرة.يعني انت لو سالت اي حد هيقولك اكتر شعب تكرهه هيقولك السعودي ليه مقالش الاماراتي مثلا لان الاماراتي متحضر شويه وعارف حقوقه وواجباته لكن انتوا تحبوا تلفقوا التهم علي اي حد المهم مش انتوا.اخيرا احب اقولك والله والله والله احنا مش بنبصلكوا زي مانت بتقول علي ان كل واحد عنده بترول والكلام الفاضي ده احنا بنبصلكوا علي انكوا شويه مغفلين مفكرين انكوا تاخدوا كل حاجه بالهبل وعلشان كده بتزعلوا لما حد يقولكوا او يواجهكوا بالحقيقه.مصر ام الدنيا يااخ غصب عنك وفضلها عليك وعلي بلدك ومتقدرش تنكر وللمرة الالف بلاش الغلط وكلام الحقد والكره والكلام اللي انت مش قده ده علشان مغلطش فيك وفي اهلك اوكي يامان سلام
    من بعد الثورة ظهر السوقة والرعاع في كل مكان وأصبح الحل لرفع الحرج عن أولاد طبقة البشوات السابقة التي كانت ضعيفة الدين في معظمها هو أن تتشبه بالسوقة وهذا هو حال الأخ وأمثاله بلطجه وصياعة وسوقية في التعامل ...... وإضرب وسجّد ...... وغلوش واسحب ........واحد يصيع وواحد يقفّل ....... واللي تكسبه إلعب به ........ من الآخر إسائة الأدب هي المحور والأساس في التعاملات إلا لو كان ذلك يأدي للإضرار بمصالحك الشخصية ....... منطق أعوج ... للأسف إن من حارب اسرائيل بكلمة الله أكبر يخرج منه أمثالك للأسف بأسنا بيننا شديد وتركنا عدونا الحقيقي

أرجو عدم تحويل مسار الموضوع لصراع سياسي بين أفراد لم ينضجوا بالقدر الكافي للبت في تلكم الأمور ....... السيئ في كل بلد وليس فقط في السعودية ومصر .... السلبيات على كل وجه ولكن بإختلاف الطابع ...... تعدي الأفراد لا يعد من سمات الدول ....... مصر بلد لها باع كبير مع السعودية فلا ننسى طلعة المحمل من كل عام والتي كانت تحمل بها كسوة الكعبة من مصر الى مكة وكانت الحجاز تابعة لمصر تخدم الحجاج إلى أن جاء الملك عبد العزيز رحمه الله وضمها للمملكة وزاد من روعة الحرمين ولازالت خدمة الحجاج مدعاة للفخر أمام العالم والدليل حج هذا العام الرائع بمعنى الكلمة ........... ولو أحصينا أكبر جالية حجيج لوجدناها هي المصرية ....... ولاننسى العلم الذي خرج من أرضها لجميع الدول العربية ......... ومجالات التعاون بين البلدين لاتعد ولاتحصى من تمويل المملكة لبناء السد العالي والمطار كما ذكر الأخ ودور السعودية في حرب اكتوبر وكان دورا محوريا أدار الدفة لصالح مصر والمسلمين عموما

مصر بلد طيبة والسعودية بلد معطاءة متقدمة فيها عجلة التنمية بمعدلات رائعة والكثير من المصريين من أصول الجزيرة العربية وراجع نقابة الأشراف أحفاد رسول الله صلى الله عليه وسلم في مصر ولي صديق أصوله من قبيلة أوس الأنصارية .......كما هناك العديد من أهل الحجاز أصولهم مصرية ....... ومارية القبطية المصرية أنجبت لنبي الله ولده ابراهيم

فلاداعي من النعرات التي حدثت نتيجة تقسيم بريطانيا للعرب بالقلم والمسطرة ولا تنسوا أننا أبناء دين واحد وقرآننا واحد ونبينا واحد وأنسابنا واحدة ومصاهراتنا لاتعد ولو رأينا قبائل سيناء لوجدناها متقاربة جدا مع قبائل الجزيرة في لكنتها وفي نخوتها وطباعها وحشمة نسائها ........ والله جعلنا شعوبا وقبائل لنتعارف وليس لنحقر بعضنا

أرجوا أن يكون هذا ختام الخلاف ولنتذكر أعدءنا ونتبع قول الله : ( واعتصموا بحبل الله جميعا ولاتفرقوا ) وقوله تعالى : ( ولا تنازعوا فتفشلوا وتذهب ريحكم )

طالب جديد
    الصورة الرمزية الدكتور أحمد

حالة الإتصال : الدكتور أحمد غير متواجد حالياً
    الدكتور أحمد غير متواجد حالياً

إلى إدارة المنتدى مع الاحترام والتقدير

هذا مثال على مشاركة المصريين في المنتدى وكيف انهم لا يعرفون الادب ولا المنطق في الكلام والردّ

من هنا اطالب بشطب عضوية كل مصري في هذا المنتدى

أو بالأحرى شطب عضوية غير السعوديين

كلامه يعكر الدم (شين وقوي عين)

اشكر كل من ردّ عليه وكفاني أمره

يقول رسول الله صلى الله عليه وسلم عن التفاخر بالانساب ((دعوها فإنها منتنة))

في كل بلد الجيد والردي ولكن ليس هذا اسلوب الرد والنقد

طالب مثابر

الصورة الرمزية سعود الجهني

حالة الإتصال : سعود الجهني غير متواجد حالياً
    سعود الجهني غير متواجد حالياً

يااخ امير الحب احترم نفسك ومتغلطش في مصر والمصريين والا هغلط فيك وفي كل السعوديين وانت اللي هتجيبه لنفسك.ثانيا ياحبيبي لازم تبقي عادل في رايك يعني مش لازم علشان البنت سعوديه انك تبقي معاها علي طول الخط حتي لو غلطانه يعني انت شفت شكل التاكسي بقي عامل ازاي لا وايه سارة بتقول انها كانت سايقه علي سرعه 60 يعني افهمها جت ازاي؟وبعدين بتقولك عاملوني كيهوديه ليه يعني ايه اللي حصل علشان تقول كده ولا هي عايزه تقتل الناس ونعاملها كملكه يعني .انت بذمتك لو الموضوع ده حصل في السعوديه والله لو حتي المصري مظلوم لهتلفقوله القضيه المهم هو اللي يشيلها وخلاص ولا لك راي تاني.بص ياحبيبي المعامله بالمثل يعني زي مانتوا بتعملوا في بلدكوا هنعمل في بلدنا وهنعاملكوا بنفس المعامله بل اسوا لان انتوا اللي بديتوا والامثله كتيرة.يعني انت لو سالت اي حد هيقولك اكتر شعب تكرهه هيقولك السعودي ليه مقالش الاماراتي مثلا لان الاماراتي متحضر شويه وعارف حقوقه وواجباته لكن انتوا تحبوا تلفقوا التهم علي اي حد المهم مش انتوا.اخيرا احب اقولك والله والله والله احنا مش بنبصلكوا زي مانت بتقول علي ان كل واحد عنده بترول والكلام الفاضي ده احنا بنبصلكوا علي انكوا شويه مغفلين مفكرين انكوا تاخدوا كل حاجه بالهبل وعلشان كده بتزعلوا لما حد يقولكوا او يواجهكوا بالحقيقه.مصر ام الدنيا يااخ غصب عنك وفضلها عليك وعلي بلدك ومتقدرش تنكر وللمرة الالف بلاش الغلط وكلام الحقد والكره والكلام اللي انت مش قده ده علشان مغلطش فيك وفي اهلك اوكي يامان سلام
    اولا خاف ربك بكل كلمه تكتبها ولا تكتب الباطل نحن من حقنا كشعب سعودي ان نعاملكم

بالمعامله التي تعجبنى لي انكم شعب دخيل عليناا تئتون الى السعوديه بغرض الشغل

ولا تخرجووون منها الابقضااي السرقه والمخدرات وغيره والمحاكم السعوديه تشهد على ذلك

اولا: اريد ان ترى الشي الذي تفتخر به كمواطن مصري

!
    !
    !

نقره لتكبير أو تصغير الصورة ونقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة بحجمها الطبيعي

هاذا ماتفتخر به هل تفتخر بالدعاااره التي ملت بلادكم

أحدث صيحات الدعارة في مصر.. توصيل فتيات الليل للمنازل

اشار موقع المصريون الاخباري الى ظهور صيحة جديدة في عالم الدعارة تشهدها الشوارع الكبرى بالقاهرة والجيزة المعروفة بانتشار فتيات الليل بها وعلى رأسها شارع الهرم.تتمثل الصيحة الجديدة ووفقا للموقع المقرب من التيار الاسلامي في تخصيص عدة سيارات ملاكي من نوع فيات 128 وعدد من سيارات التاكسي لتوصيل بائعات الهوى لمنازل الزبائن راغبي المتعة وذلك مقابل أجر يبلغ 300 جنيها.. فقط.. لا غير
    واخيرا وليس اخر اتمنى منك عدم التطاول على الشعب السعودي لي انه له فضل وخير عليكم

تحيتي لي كل منهو سعودي

[align=center]أمحي ذنوبك خلال دقيقتين[/align]

[align=center]نقره لتكبير أو تصغير الصورة ونقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة بحجمها الطبيعي[/align]

طالب مثابر
    الصورة الرمزية دائم الوفاء

حالة الإتصال : دائم الوفاء غير متواجد حالياً
    دائم الوفاء غير متواجد حالياً

بسم الله الرحمن الرحيم .....

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته .... اما بعد ....

اخواني واخواتي شوفوا مااحب الحكم على شعب كامل من اجل شخص او الف حتى مصر فيها 80 مليون مواطن وكل شعب فيه الشين والزين <<< فاصابعك ماهي مثل بعض >>> هذا اولا ..

وثانيا اذا هم على ماتقول نصابين احنا اللي خليناهم ينصبوا علينا وبكل اسف , شوف تعاملهم مع الاجانب <<< اقصد الاوربيين والامريكان >>> يعاملوا كانهم هم اصحاب الارض والمصري هو الاجنبي لأنهم مايعطونهم وجه زيادة عن اللزوم , واحنا ياغافلي لك الله اضحك مع الكل وفي الاخر هو مايقدر كلامك معه انه حبي بل ياخذه انك عبيط ومغفل << وانا لا اعم المصريين ككل >> ......
    والمفروض العكس (( اي نعامل نحن بالمثل على حد قول الاخ فيصل )) خل اخونا ينزل للسعودية ويشوف التعامل انا واحد من الناس اللي يشتغلوا عندنا مصريين سواء محاسبين او اطباء خله يشوف كيف التعامل (( هذا تعامل المواطن العادي )) , واذا على الحكومة (( اقصد المرور )) اذا وقف عند نقطة تفتيش او عند اي شي يلقى احد منهم لاصق فيه اول مايعرف انه مصري والا يعامل كانه شخص عادي لا اكثر ولا اقل ؟؟؟؟؟؟؟؟ ((( الا مارحم ربي )))) لان في الطرفين اشخاص متعصبين , فاستغر من يقول مثل كلام اخوي فيصل احس انهم عندنا يعاملون كانهم كائن اخر.......

فاتمنى من الله ان يزيل هذه الغمامة عن عقوووول المتعصبين من الطرفين والله مالنا غنى عن بعض كلنا احباب واخوان والله يهدي الجميع .........

واتمنى من الله ان يخرج اختنا ساره وهي في احسن حالاتها وبدون ان يمسها شي وان تسترد حقها من اللذين تكلموا عليها وفي شرفها (( امين يارب )) .......

واسف على الاطالة في الموضوع , وانا شاكر لك اخوي ومقدرلك كتابتك الموضوع ومشاركتنا اياهـ فنحن اولا واخرا اخوه واخوات من بلد الخير ادامها الله لنا جميعا بالخير والمسرات .....

تقبل مروري اللطيف ودمتم لي بالصحة والعافية ....

مع تحيااااتي __

[SIGPIC][/SIGPIC]

موقوف

حالة الإتصال : فيصل2007 غير متواجد حالياً
    فيصل2007 غير متواجد حالياً

هههههههههههههه ده الانصاص قامت وبقالها صوت خلاص وكل عيل زباله بقي بيعرف يتكلم علي راي عمرو دياب خلاص بقي بيتكلم يرحم زمن السكوت كبر خلاص واتعلم وخلاص طلعله صوت.هههههههههههههههه والله انا لما شفت الردود بتاعتكوا عرفت قد يه انتوا شويه زباله ولا فاهمين حاجه وادامكو مليون سنه علشان تبقوا بني ادميين .انا اوعدكوا اني هرد علي كل واحد باسلوبه يعني المحترم هرد عليه باحترام وقليل الادب هردعليه بنفس اسلوبه ومش هسكت لواحد زباله يتكلم عن مصر او يغلط فيها انتوا فاهمين ياعيال

موقوف

Smile

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عذب الكلام مشاهدة المشاركة
    فيصل 2007

ياخي حرام عليك الحوادث في السعوديه بالالف من المصريين ونفس قصة سارة يعني قتل بلا عمد وفي الاخير لا صحافه ولا راي عام ولا حتى ديه .. يعني عندنا في السعوديه الشخص لما يقتل في حادث سير يعتبر قضاء وقدر ويتم دفع مبلغ قرابة 150 الف ريال عبارة عن ديه ولكن السعودي يقول انا مسامح المصري لأنه جاي يشتغل ويترزق والحادث قضاء وقدر .. وبالعكس نزوره ونعالجه على حسابنا ولم نزودها ونقول كان سكران وكان ...........زالخ

غير كذا يا اخي حرام عليكم من اول وصول السعودي الى مطار القاهره جميع انواع النصب والشحاذه والابتزاز ... انتو فاكرين ان السعودي اذا تصدق بعشرة جنيه اعتبرتوها نصبه واعتبررتوه مدمغ

انت فكر بعقلك ولا تفكر بعاطفة قلبك لأنك مصري وتنتمي لمصر على فكره انتو اللي تجيبو الكلام ليكم انتو من افعالكم تضرون انفسكم .. تصدق وتامن بالله كثير مصريين يلعنون المصري لما يشوفو منه الحركاتدي ؟؟ يقولون شوهت سمعتنا ياولاد ؟؟؟؟
    يااخ عذب الكلام :فعلا فيه حوادث كتيره في السعوديه واحيانابيكون سببها مصريين زي بتقول بس صدقني انتوا مش بتحسبوها قتل خطا ولا حاجه ومبتصدقوا تمسكوا حاجه علي اي حد وخصوصا المصريين مش عارف ليه كرهكوا ده والامثله كتيرة لو عايزني اقولك وبعدين علشان خاطري متقولش السعودي بيسامح المصري ويقول لا مفيش ديه علشان دي بقي مبتحصلش خالص وانت هنا بتتكلم بمنطق الدفاع عن بلدك وخلاص .يعني هقولك حاجه المفروض العدل يتطبق في كل حاجه وانت زي مبتقول السعودي بيسامح المصري لما يقتل خطا لا ياعم بلاش السماح ده بس هو يديله حقه وفلوسه بس ومينصبش عليه ودور حواليك كده وانت تعرف ان كلامي صح.نيجي بقي لحته السعودي لما يجي مصر يبدا معاه اسلوب الشحاذه وغيره طبعا انا معاك ان ده كله مرفوض وبيحصل في بلدان كتيرة ومع كل الناس يعني مش معاك انت بس وانا طول عمري بكره الاسلوب ده لان المحتاج ميمشيش في الشوارع ويمد ايده لكن عايز اوضح لك حاجه بس لما واحد شحاذ بيعمل كده صدقني بس ومتزعش من كلامي لان الكلام ده بسمعه من كل الناس لما بيعمل كده بيقول sorry يعني ان السعوديين او العرب الخليجيين بالذات مغفين وسهل الضحك عليهم وانا طبعا برفض الاسلوب ده بس صدقني والله ده اللي بيحصل وانت عارف الفكره دي جت للناس منين جت من صورة الخليجي اللي بيكون نازل مصر في الافلام العربي ويروح يسهرفي اي night clubويتقلب هناك ويروح بلدهم يقول ده انا عملت وسويت وهو اتقلب في مصر وهو مش داري عرفت .طبعا انا مش عايزك تزعل من كلامي بس حبيت اوضحلك وفي الاخر احنا عرب زي بعض.اخيرا انا نفسي لما بلاقي اسلوب الشحاذه ده انا ببقي مدايق لانه فعلا يشوه سمعه مصر بس ارجع واقولك برضه انا لقيت سعوديين كمانعيال صغيره بتتسول في ايام الحج والعمرة وشفتهم بعيني واقسم بالله انهم سعوديين المعم ما علينا المهم ده اسلوب مرفوض سواء هما في مصر او السعوديه وخلاص وشكراااااااااااااا

طالب جديد
    الصورة الرمزية الطبيب

حالة الإتصال : الطبيب غير متواجد حالياً
    الطبيب غير متواجد حالياً

افتراضي عيب عليك يافيصل 2007

عيب عليك يافيصل 2007

والله الكلام اللي كتبته من جد شوه سمع المصارية ومصر وكل واحد عايش في هذي البلد
    ايش الكلام اللي مالو داعي يافيصل ترى في اشياء في بلادكم ماحد يبغى يتكلم عنها لانو انتم مقتنعين فيها وعاجبكم هذا الشئ (( مثل الدعارة وما وراءها))

هذا الاحترام عندكم؟؟؟ ونعم الاحترام
    هذا الادب؟؟؟؟ باين عليكم
    اما الامانة ؟؟؟ مش موجودة اصلا عندكمنقره لتكبير أو تصغير الصورة ونقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة بحجمها الطبيعي
    تراكم فرحانيين بشئ عندكم اسمها (( سينما)) وغيرها من هذي التفاهات
    مع انه اوسخ مجال وأوسخ ناس (( أهل السينما)) وحقونها وياريتها حلو كلها جنسية والعياذ بالله

ارجو من ادارة المنتدى طرد هذا (( فيصل 2007)) لانه اساء على السعوديين

موقوف

Smile

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr.S3oodi مشاهدة المشاركة
    انت يافيصل 2007 ...
    المنتدى اسمه منتدى اتحاد الطلبه السعوديين
    وهو منتدى تعليمي وراقي
    ولامكان هنا لنفخ الريش واستعراض العضلات من خلف كيبوردك

وردك والفاظك لا تعكس الا تربيتك

كود:
    انت بذمتك لو الموضوع ده حصل في السعوديه والله لو حتي المصري مظلوم لهتلفقوله القضيه
    بلدنا ولله الحمد بلد دستوره الشريعه الاسلاميه
    وبلد فيه قانون واللي له حق راح ياخذه واللي يسيء راح ينال جزاه
    اما تلفقوله وماتلفقوله فهذا من ضرب خيالك ومن نفس الاسطوانه المخدوشه
    اللي يرددها اغلبكم بعد مايجي محملا بالخيرات من اراضي الحرمين

كود:
    يعني انت لو سالت اي حد هيقولك اكتر شعب تكرهه هيقولك السعودي
    أصحاب النعمه دائما محسودون !!
    فانصحك انت ومنهم على شاكلتك عدم النظر للأعلى كثيرا !!
    عشان رقبتك لاتنكسر بس!!

كود:
    ده احنا بنبصلكوا علي انكوا شويه مغفلين مفكرين انكوا تاخدوا كل حاجه بالهبل
    مابرد عليك احتراما لنفسي وللقائمين على المنتدى !!
    ولكن ثق انك تعاني من مرض اسمه "الحقد على السعوديين"
    وانصحك تشوف لك اقرب عياده
    لطبيب نفساني .. اسأل الله لك بالشفاء العاجل عشان مايتطور فيك المرض وينتشر لغيرك

كود:
    مصر ام الدنيا يااخ غصب عنك وفضلها عليك وعلي بلدك ومتقدرش تنكر
    ام الدنيا ..هي بالفعل ام الدنيا ..بلد فيها من الخيرات الكثير ..
    ومن احب الدول لقلبي ..

لكن للأسف ان فيها مثلك كثير هدفهم وهمهم الأول
    البلبله بالكلام واثاره نعارات جاهليه قديمه لاتسمن ولاتغني من جوع

عموما تبقى مصر بلد جميلة .. طالما لا اشاهد بيومي اشكال وعقليات مسممه
    مثلك .. والحمد لله .. اني اعرف مصريين مثل الدرر .. وسبحانه خلق وفرق !!

ولكن كل بلد فيها الصالح والطالح.. واسأل الله ان لايجعل للطالحين اي صوت
    ويبقون في جحورهم المظلمة .. لكي تنعم المجتمعات بفكر راقي وحياة افضل!!

أما مسألة ان مصر لها فضل على بلدي !!
    فلا اذكر ذلك .. ولا اعتقد ان لأي دوله فضل على بلدي !!
    بل نحن من تنفضل على الغير !!
    والأمثله كثيرة !!
    عموما اعتقد ان عمرك مايتعدى 20 سنه !!
    فراجع ياشاطر كتب التاريخ القديمة لتعرف من هم اننا احفاد الصحابه رضوان الله عليهم
    ممن قامو بتحرير اجدادك من طغيان واستعباد الرومان لهم ..
    ونشرو دين الحق دين الأسلام .. لكي يجعلنا جميعا سواسيه لافرق بين عربي وعجمي
    إلا بالتقوى !!
    أظن لمن تكبر .. راح تعرف أن لعرب الحجاز والجزيرة العربية
    فضل لما انت فيه الآن .. وإلا لكنتم سباه الرومان الصليبين ليومنا هذا !!

كود:
    بلاش الغلط وكلام الحقد والكره
    علم نفسك يا استاذ !!
    صدق اهل العقول في راحه !!

هذا رد توضيحي .. للمدعو فيصل !!
    وشكله لاهو فيصل ولايعرف اين يكمن الفصل !!

.
    .
    .

عموما اتمنى من الله العزيز ان يخرج اختنا سارة من محنتها
    هذا ابتلاء من الله
    ويجب ان تحتسب الأجر قبل كل شي
    والدنيا دروس ونحن بشر غير معصومون من الخطأ ..
    ولكن خير الخطأوون التوابون !!
    الله يتوب علينا جميع .. ويرحم امواتنا واموات المسلمين !!
    يااخ ياسعودي هههههههههههه احب ارد عليك في نقاط مختصرة وده لان وقتي اهم من الرد عليك بس لوعدك لو تحب اشرحلك بالتفصيل اشرحلك.
    اولا:المنتدي فعلا اسمه منتدي السعوديين بس انت عارف انا شتركت ليه في المنتدي ده لاني كنت متاكد ان لما اشترك هلاقي كل واحد فيكوا بيشتم في مصر والمصريين واللي يجنن بقي ان انتوا قاعدين فيها يعني لو مش عاجبااكوا مصر السكه اللي تودي ومتورناش وشكوا تاني اوكي يامان. وبعدين مش معني ان المنتدي اسمه منتدي السعوديين انك تشتم في خلق الله ولا دي بقي هي تربيتك اللي بتتقاخر بيها واحب اقولك حاجه انا نبهت ناس كتيره علي المنتدي الجميل ده بتاعكوا ههههههههه وقلتلهم ايه اللي بيتكتب فيه ووعدوني انهم هيشتركوا ويروقوا المنتدي بقي وبكره تقول انا كنت ارحم منهم وتقول فين ايامك يافيصل.
    ثانيا:انت بتقول بلدكوا بلد الشريعه الاسلاميه ههههههههه والله الجمله دي ضحكتني اوي ياعم فوق بقي وبلاش استهبال شريعه ايه اللي بتقول انصبوا علي الناس ومتديهمش حقهم.شريعه ايه اللي بتقول خلي الستات يلبسوا النقاب ويعملوا مصليب في البيوت وعلي فكره انا عندي شويه كليبات حلوه اوي تدعم كلامي .شريعه ايه اللي تقول زواج المسيار .شريعه ايه اللي تخلي جماعه الامر بالمعروف والنهي عن المنكر تيجي تمنع الغلط في البلد يقوم طالع امير سعودي يعترض وسلملي علي الوليد بن طلال وهشام بتاع ستار اكاديمي اما كتن جاي من بيروت ومحمل بالخمر وغيره والبنات بتجري عليه وتبوسه في المطار ياعم اقول ايه ولا ايه بلاش بس نفتح لبعض .اما بقي لحته ان المصريين بيقولوا كده لما يرجعوا من السعوديه اولا اللي يعيش في بلد مهما كانت ولهافضل عليه وينكر ده يبقي قليل الاصل وميستهلش اي حاجه لكن والله يااخي ده مبيحصلش ده بالعكس كل اللي بيرجع من السعوديه اوالخليج بصفهعامه لازم بيرجع بمصيبه اومرض او وفاه لا قدر الله يعني زي متكونوا كده بصين للناس في رزقهم.
    ثالثا:اما بقي لحته اصحاب النعمه فدي بقي كدبه كبيره لان النعمه اللي انتوا بتقولوا عليها دي انتوا مشكرتوش ربنا عليها واستغلتوهااسوا استغلال وعلشان كده ربنا مش مبارك فيها وبكره تشوف وبعدين انا بقولك احنا بنبص للسعودي ازاي وقلتلك بنبص للاماراتي ازاي طيب مهو الاماراتي في نعمه برضه انت خدت جزء وسبت جزء ليه ابقي كمل كلامي للاخر انا بخصكوا انتوا دونا عن بقيه الخليجيين
    رابعا:متقولش بقي حقد بقي علي السعوديين اجقد علي ايه اناعمري مشفت واحد يحقد واحد علي انه مغفل هههههههههههه والله ياخويا انت ضحكتني كتير انت باين عليك دمك خفيف اوي ههههههههه
    خامسا:اما بقي لجزئيه ا ن مصر ام الدنيا فدي انا مش جايبها من عندي ياحبيبي وانت بقي علشان تعرف ان انتوا اللي هتموتوا من الغيظ من الكلمه دي انكوا لما بتسمعوا الكلمه دي تقعدواتشتموا في مصروتقولوا السعوديه ابو الدنيا ههههههههههه .اما بقي للنك تقول ان انا بتكلم بطريقه مش محترمه انا عايزك تراجع اسلوب العيال السعوديين اللي ردواعلي الموضوع ده وغيره وبعدين ابقي تعال اتكام .مصر لها فضل عليك وعلي بلدك يحبي يعني مجرد انها تعلمك ده فصل وانها تبعتلك دكاترة يعالجوك ومدرسين يعلموك ده فضل واحنا هنروح بعيد ليه مصر طول عمرها هي اللي بتدافع عن بلدك مصر ياحبييبي معروفه طول عمرها بانها خير جنود الارض وهي ايام حرب الخليج الاولي اللي زودت بلدك بمنظومه الصواريخ امون اللي حمت بلدك من صورايخ سكود العراقيه واسال بقي وانت تعرف وبعدين لو عايزني احكيلك تاريخ ونشاه السعوديه اقولهالك وهي اتعرضت كمان علي قناه الجزيره في فيلم وثائقي وبعدين ياحبي انا الحمد لله مبتكلمش غير لما اكون متاكد من اللي بقوله وعندي الادله والحمد لله انا اكبر من السن اللي انت قلته بكتير يعني اكبر منك انت شخصيا واعرف اكتر منك.احب بقي اقولك ان انت بتناقض نفسك ازاي تقول لافرق بين عربي واعجمي واحنا عرب والكلام الشعارات ده وتقول مفيش اي دوله لها فضل علي بلدك مفيش بلد بتطلع كده لوحدها ياحبيبي شيطاني يعني لازم يبقي بينها تعاون مع بقيه الدول وشكراااااااااااااااا

موقوف

Smile

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أمير الحب مشاهدة المشاركة
    فيصل اعتقد انك تماديت ولأني انسان مثقف ومتعلم لن انزل لمستواك اقول كلمتين

اذا اتتكا مسبة من ناقص فتلك الشهادة لي بأني كامل كامل كامل والكمال لوجه الله سبحانه وتعالى

ولأخواني دعوا الكلاب تنبح والسفت تسير تووووووووووووووت توووووووووووووووت

رد فيصل رد غوغائي وان يوضح يوضح مدى الأخلاق الرفيعة التي يتمتع بها الا يبدو كزلك يا قدعان

هههههههههههههههههههههه
    يااخ امير الحب احب اقولك حاجه بالمصري كده واكيد ان انت هتفهمها والا تبقي بقي هههههههههههه
    متصيعش وتعيش دور مش دورك لانك مش كده يعني متقولش بقي منزلش لمستواك والكلام اللي لا يوي ولا يجيب لانك اصلا ولا حاجه انسان تافه والله ولا تعرف ترد اصلا ولا انت عارف حاجه اصلا لو عارف حاجه مكنتش رضيت لنفسك تبقي مغفل اوكي يامان .بعدين بقي انا ردي غوغائي ههههههههههه مين يلا اللي قالك الكلمه دي اصل الكلمه دي كبيره عليك اوي جبتها منين ههههههههههههه .ولا فوق يلا بدل مفوقك ومتغلطش ومحدش يغلط فيك اوكي ياشطور ههههههههههه يلا بقي روح ذاكر ههههههههههههه

طالب مجتهد

حالة الإتصال : حـاكـم العشاق غير متواجد حالياً
    حـاكـم العشاق غير متواجد حالياً

فيصل الناس تقول قال الرسول وأنت تقول قال عمرو دياب...

لذالك أنت لا تستحق أن أحد يرد عليك ...

يالله لا تؤاخذنا بما فعل السفهاء منا...

أرجو من أخواني الأمراء عدم الرد على أي كلمه كتبها هذا الذي نحسبه أخ لنا..

أذا ماكان من الدخلاء على الشعب المصري...

أما بالمقارنه بين مصر والسعوديه أو الخليج ككل ...

لا مقارنه بالتأكيد من يرفع الأقتصاد المصري غير الباشه الخليجي في الصيف وفي كل وقت...
    أكرر..
    أرجو عدم الرد بتات البته من أخواني الأمراء

خذ راحتك يانصر مابي بطولات...

حبي لك يانصر ...

أكبر بطوله..
    الله يرحمك ياأمير...
    أصحى تزعل

صفحة 2 من 4 الأولىالأولى 1234 الأخيرةالأخيرة