صفحة 7 من 7 الأولىالأولى ... 34567
النتائج 61 إلى 70 من 70
    طالب مميز

الصورة الرمزية مي

حالة الإتصال : مي غير متواجد حالياً
    مي غير متواجد حالياً

فيصل 2007

انا فعلا اكره الدخول في مناقشات ممكن تعرضني لموقف ما احب اني اتوضع فيه

لكن انا راح اتكلم معاك بهدوء و احترام . و اتمنى منك الرد بنفس الأسلوب

يعني من غير غلط أو تجريح ..!!

.

بالنسبه للموضوع المكتوب عن الحادثه اللي وقعت في مسجد الحسين موجوده في كل المنتديات تقريبا

يعني الاخت أحلى بنت ما كتبتها من عندها . كان الخبر منقول

أنا ما أقول إن الحادثه صحيحه . لكن أقول إن غضبك مو في محله . لاننا مش مسؤولين عن هذه الشائعه

حتى ان القصه مذكوره في اكثر من منتدى مصري . و مع كدا ما احد من المصريين كذبها . يعني لا تلومنا لو احنا ذكرناها

و هدي بعض ردودهم علشان ما تزعل مني ..!!

.

نقره لتكبير أو تصغير الصورة ونقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة بحجمها الطبيعي

.

.

.

.

.

كنت اتمنى منك انك ترد على الموضوع بهدوء و تتعامل مع الموقف بالنقاش

لكن للأسف انت بدأت بأسلوب هجومي استفز كل الاعضاء

لدرجه ان ردك الاول تم حذفه من قبل الاداره . و دا مش هروب من الحقيقه زي ما انت ذكرت

لكن لاحتواء المشاركه على كلمات ما لها اي داعي . و تقول انتو اللي بدأتو بالغلط

راجع ردودك يا أخي الكريم . راح تلاقي نفسك انت اللي بتتعدى على الاعضاء و باساليب مختلفه

و طبعا مش دا الاسلوب اللي راح ترفع بيه اسم مصر ..!!

.

من حقك كمصري تحب مصر و تدافع عنها و تفتخر بيها . و من حقنا كسعوديين ان نحب السعوديه و ندافع عنها و نفتخر بيها

لكن انت اتهمت السعوديين في اعراضهم بالباطل . و دا من الفسق اللي بيستدعي لعنه الله في الدنيا و الآخره

.

اتمنى انك تراجع نفسك و بدل ما تعمل المنتدى مكان لزرع الاحقاد بين الاعضاء . و اظهار عيوب الاخرين و تصيد اخطائهم

اكتبلنا عن أمجاد مصر . عن ثقافة مصر . و عن حضاره مصر

و ابعد عن التجريح . و الشتائم . و القذف . و التهم الباطله

اعتقد ان هي دي الطريقه اللي هتعرفنا مصر بالصوره اللي انت عايز تثبتها من أول ما بدأت تكتب في المنتدى ..!!

طالب مجتهد
    الصورة الرمزية سريع

حالة الإتصال : سريع غير متواجد حالياً
    سريع غير متواجد حالياً

هههههههههههههههههههههههههه
    اما ذا المصاريا تحـف بصراحه .. واخونا فيصل متحـف بلحاله

وأحب أذكره بمثل الي يقول ينفخ كرشه بالخرق ( الملابس ) < يو اندر ستاند ^_*

وصراحة وبدون زعل .. مصر هذي عجزت أبلعها
    انا ما ادري شلون متحملين العيشه عندهم !!

عموماًً الله يوفقكم وترجعون ببياض الوجه ( :

طالب جديد

حالة الإتصال : المجهر غير متواجد حالياً
    المجهر غير متواجد حالياً

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فيصل2007 مشاهدة المشاركة
    والله يااخي انت بكلامك ده بينت انك اكبر مغفل قصدي سعودي لان انا اسمي فيصل فعلا يعني ياروح امك انا عمري مرضي لنفسي ابقي مغفل عرفت وبعدين انا بموت في مصر ولو قريت كلامي هتعرف انا قصدي ايه.واحب اقولك بيومي ده اسم امك هههههههههههه وبعدين افهم مفيش حد بيحقد عليك الا لو كان عايز يبقي مغفل هههههههههه
    اقول خل الخبال عنك بس فيصل هذا اسم سعودي وانت تحاول تلزق نفسك يالدجاجه

مسكين نص عيال عمك وخوانك شغالين تحت كفالتنا بالسعوديه وماعرض متونك اللي هي كتوفك غير خيرات السعوديه ياناكر النعمه ..

اللي يرد عليك هو المغفل خبل صعيدي ماادري من وين تفهم

طالب جديد

حالة الإتصال : F O T O غير متواجد حالياً
    F O T O غير متواجد حالياً

ابو الطعمية النصاب قال بادلنى بدباب بدال ومنت خسارن

<<< بينصب

..

طالب مجتهد
    الصورة الرمزية joOory

حالة الإتصال : joOory غير متواجد حالياً
    joOory غير متواجد حالياً

بالله من وين جبتيها (( مكـ )) مت من الضحكـــ ..(( عليييه اسلووب تشبيييية ))

((ترا النصبــ في كل مكان .. بس بعض المصريين مزودينها حبتين ))

فييييه مصري بــ ((حياة موول )) __ محوم كبدي ___

يستغفل الي حولييييييه .. رافع السعر 200% وبعدين مصلح تخفيض 50%

.. الله يهدي الجميييييييييييييع ..

لــــســـت مـــجــبــورا أن ُأفـــهــــم الآخـــريـــن مــــن أنـــا

((فـــمـــن يــمــتــلــك مـــؤهـــلات الــعــــقــــل والإحــســــاس))

ســـأكـــون أمـــامـــــه كـــالـــكـــتـــاب الـــــمـــفـــتـــوح

((وعـــلـــيــــه أن يـــحـــســـن الإســـتـــيـــعـــــاب))

جـــــــ و و و ر ي

طالب جديد

حالة الإتصال : المجهر غير متواجد حالياً
    المجهر غير متواجد حالياً

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr.jo00ory مشاهدة المشاركة

بالله من وين جبتيها (( مكـ )) مت من الضحكـــ ..(( عليييه اسلووب تشبيييية ))

((ترا النصبــ في كل مكان .. بس بعض المصريين مزودينها حبتين ))

فييييه مصري بــ ((حياة موول )) __ محوم كبدي ___

يستغفل الي حولييييييه .. رافع السعر 200% وبعدين مصلح تخفيض 50%

.. الله يهدي الجميييييييييييييع ..

هههههههههههههههههههههههههههههههه والله انها حامت تسبدي حتى انا عليهم حركاااات !!

بس احمدي ربك ياجووووري انك مو عندهم هنا اقسم بالله رفع ضغطي صاحب الشقه اللي انا فيها

كل يوم طالع علي بنصبه جديده مره ضرايب مره صيانه مره صيانة تليفونات مره جايني يبي تطوير

مدخل العماره شكله اذا جاء بيزوج بنته بياخذ مني ضريبه بعد الله يستر بس نقره لتكبير أو تصغير الصورة ونقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة بحجمها الطبيعي

موقوف

حالة الإتصال : فيصل2007 غير متواجد حالياً
    فيصل2007 غير متواجد حالياً

Smile

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m.k مشاهدة المشاركة
    فيصل 2007

انا فعلا اكره الدخول في مناقشات ممكن تعرضني لموقف ما احب اني اتوضع فيه

لكن انا راح اتكلم معاك بهدوء و احترام . و اتمنى منك الرد بنفس الأسلوب

يعني من غير غلط أو تجريح ..!!

.

بالنسبه للموضوع المكتوب عن الحادثه اللي وقعت في مسجد الحسين موجوده في كل المنتديات تقريبا

يعني الاخت أحلى بنت ما كتبتها من عندها . كان الخبر منقول

أنا ما أقول إن الحادثه صحيحه . لكن أقول إن غضبك مو في محله . لاننا مش مسؤولين عن هذه الشائعه

حتى ان القصه مذكوره في اكثر من منتدى مصري . و مع كدا ما احد من المصريين كذبها . يعني لا تلومنا لو احنا ذكرناها

و هدي بعض ردودهم علشان ما تزعل مني ..!!

.

.

.

.

.

.

كنت اتمنى منك انك ترد على الموضوع بهدوء و تتعامل مع الموقف بالنقاش

لكن للأسف انت بدأت بأسلوب هجومي استفز كل الاعضاء

لدرجه ان ردك الاول تم حذفه من قبل الاداره . و دا مش هروب من الحقيقه زي ما انت ذكرت

لكن لاحتواء المشاركه على كلمات ما لها اي داعي . و تقول انتو اللي بدأتو بالغلط

راجع ردودك يا أخي الكريم . راح تلاقي نفسك انت اللي بتتعدى على الاعضاء و باساليب مختلفه

و طبعا مش دا الاسلوب اللي راح ترفع بيه اسم مصر ..!!

.

من حقك كمصري تحب مصر و تدافع عنها و تفتخر بيها . و من حقنا كسعوديين ان نحب السعوديه و ندافع عنها و نفتخر بيها

لكن انت اتهمت السعوديين في اعراضهم بالباطل . و دا من الفسق اللي بيستدعي لعنه الله في الدنيا و الآخره

.

اتمنى انك تراجع نفسك و بدل ما تعمل المنتدى مكان لزرع الاحقاد بين الاعضاء . و اظهار عيوب الاخرين و تصيد اخطائهم

اكتبلنا عن أمجاد مصر . عن ثقافة مصر . و عن حضاره مصر

و ابعد عن التجريح . و الشتائم . و القذف . و التهم الباطله

اعتقد ان هي دي الطريقه اللي هتعرفنا مصر بالصوره اللي انت عايز تثبتها من أول ما بدأت تكتب في المنتدى ..!!

اولا يااخ mk انا احيي فيك اسلوبك المهذب ومحاوله انتقاء كلامك وياريت العيال اللي بيكتبوا في المنتدي يتعلموا منك وبرضه احب اوضحلك ان مفيش حد بيبدا بالغلط من نفسه يعني انا مثلا عمري مغلط في حد الا اذا حسيت انه بيغلط ولذلك فانت متخافش اني اكلمك بطريقه مش كويسه لانك مغلطتش في كلامك انا بغلط في الناس قليله الادب بس وصدقني لو قلتلك اني كنت بعامل السعوديين والعرب بصفه عامه علي اننا كلنا عرب والكلام اللي لقيت انه كلام شعارات لايودي ولا يجيب بعد ملقيت التصرفات والافعال اللي العرب بيعملوها مع بعض وخاصه المصريين وصدقني ان اغلب العرب بيحقدوا علي المصريين عارف ليه ؟لانهم شايفين انهم هما اللي علموهم ووصلوهم للي هما فيه وبالتالي عايزين يعوضوا النقص ده باي طريقه ولايقين ان برضه بالفلوس مش نافع وعلشان كده هيتجننوا وانت لو مش مصدق كلامي ده انا اقولك حكايه بسيطه وبسرعه حصلت في الثمانينات في الكويت لما كان ابن الامير جابر قاعد هنا في مصر وسايق الهبل فالرئيس الساادات لما وصله الكلام ده قال اتعاملوا معاه وطبعا انا مش هقولك بقي ايه اللي حصل انت اسال واعرف وكانت النتيجه ان الامير جابر قال اننا لازم نطرد المصريين اللي في الكويت وكان عايز يطرد الناس اللي معاهم مؤهلات متوسطه واصحاب الدخول الضعيفه ويسيب الدكاترة والمهندسين والمدرسين وكل المؤهلات العليا فالرئيس السادات الله يرحمه قاله ايه عايز تبعتهم ابعت كله مش تسيب المؤهلات العليا وتبعت التانيين وكان رد فعلهم ان الشيخ سعد العبد الله قال لجابر ده مينفعش كده البلد هتتاثر جامد جدا ومش هنقدر نعالج الوضع .انا بس حبيت اوضحلك من الحكايه دي ان شوف مهما البلاد العربيه عملت بتظل محتاجه للخبرات المصريه في كل المجالات ومش بمزاجهم والدليل حكايتي اللي حكيتهالك ولذلك معظم العرب بيبصوا للمصريين علطول علي انهم احسن منهم يعني مهما عملوا ومهما بقي معاهم فلوس مش قادرين برضه يستغنوا عنهم وانت برضه لو حبيت تشوف بص للسعوديه هتلاقي اغلب ان مكنش كل المستشفيات والمدارس والشركات فيها مصريين ياتري ليه ؟ اكيد البلد عندكوا مش سايباها كده ولكن بتفكر ولولا تفكيرها مكنتش جابت مصريين للعمل في هذه الوظائف وعارفه انهم كفاءه عاليه والا كانت شغلت سعوديين في هذه الوظائف واقسم بالله الكلام ده من واحده سعوديه قالتلي انها كانت مرة راحه تقدم علي وظيفه في مستشفي سعودي قالولها مفيش وظائف خاليه ولقت ان اغلب العاملين هناك مصريين وقالتلي ان ده اللي بيحصل في اغلب الخدمات .نيجي بقي لموضوع الحكايه اللي احلي بنت كتبتها انت لو تشوف ردودي هتلاقيني كاتب اني مش معترض علي ذكر الموضوع علي الرغم من تاكدي انه محصلش ولكن انا معترض علي ردود الاخوة اللي مصدقوا حاجه تتكتب وراح كل واحد يشتم في مصر ويسب في اهلها ويطلع كل الحقد اللي مالي قلبه علي مصر يعني باختصار كذبتوا كذبه وصدقتوها وانا عايز اقولك ان الحكايات دي بتتقال كتير وفيه غيرها كتير بس لازم الواحد يشغل عقله ويحكم يعني انا لما بسمع عن حكايات بتحصل في السعوديه ومن سعوديين والله والله انا بتجنن واقول مش معقول الكلام ده يحصل لاني برضه انا عارف ان فيه ناس بتتحب تنشر الشائعات علشان اهداف مريضه جواهم ولذلك انا عايز اقولك مش معني ان الكلام ده اتحكي في منتديات مصريه يبقي صح طيب مانا قريت في مواقع سعوديه مواضيع عن الدوله السعوديه وفيها كلام مينفعش اقوله هنا لكن لو عايزني ابعتهولك ابعتهولك .يااخ صدقني انا كبلاد عربيه مش شاطرين غير في الكلام وترويج الشائعات وتصديقها كمان.وبرضه احب اقولك ان مهما اي كلام اتقال عن مصر مش هيغير في تاريخ مصر الحضارة مصر التاريخ مصر ام الدنيا اللي ذكرت في القران الكريم (ادخلوا مصر ان شاء الله امنين) واللي الرسول صلي الله عليه وسلم قال عنها استوصوا باهل مصر خيرا فانهم في رباط الي يوم القيامه او كما قال صلي الله عليه وسلم ومصر اللي فيها خير اجناد الارض ومصر اللي الرسول صلي الله عليه وسلم تزوج من بناتها ومصر اللي انجبت علماء كثيرين امثال زويل وفاروق الباز ونجيب محفوظ ومجدي يعقوب والشيخ الشعراوي ومحمد الغزالي وغيرهم وغيرهم انا مقدرش اقولهم كلهم ومصر اللي فتحت حدودها علشان الفلسطينين ومقدروش الجميل وكانوا عايزين يدخلوا بالاسلحة والمتفجرات والدولارات المزيفه.يااخ mk صدقني احنا في العالم العربي عايشين في غيبوبه ومش عايزين نفوق منها وشكراااااااا

طالب نشيط

حالة الإتصال : د.هيثم بن ابراهيم غير متواجد حالياً
    د.هيثم بن ابراهيم غير متواجد حالياً

الاخ فيصل 2007...

هذا ما نريده الحوار الهادئ البناء الذي لا لغط فيه ولا تجريح
    فكلنا بالنهاية اخوة عرب تجمعنا لغتنا وعقيدتنا

ثق تماما انه لن يكون هناك تجاوزات في ساحة مصر من كلا الطرفين

وانا اشكر الاخ m.k على المنطقية في الطرح والذي اثبت للجميع
    ان لغة الحوار هو السبيل الى وفاق دائم ومجتمع مستقر

كل شخص داخله ناقد...ينقد غيره ولا ينقد نفسه

موقوف

حالة الإتصال : فيصل2007 غير متواجد حالياً
    فيصل2007 غير متواجد حالياً

Smile

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.هيثم بن ابراهيم مشاهدة المشاركة
    الاخ فيصل 2007...

هذا ما نريده الحوار الهادئ البناء الذي لا لغط فيه ولا تجريح
    فكلنا بالنهاية اخوة عرب تجمعنا لغتنا وعقيدتنا

ثق تماما انه لن يكون هناك تجاوزات في ساحة مصر من كلا الطرفين

وانا اشكر الاخ m.k على المنطقية في الطرح والذي اثبت للجميع
    ان لغة الحوار هو السبيل الى وفاق دائم ومجتمع مستقر
    اولا احب ارحب بيك يادكتور هيثم واحييك علي اسلوبك المهذب في الكلام وياريت الكل يتعلم.صدقني يااخي انا مبحبش اغلط في حد لان ده مش من طبعي لكن لما حد بيغلط بفتح علي الرابع زي مبيقولوا ههههههه وصح كلامك مفيش احسن من الحوار الهادئ وانت بكلامك اللي قلته ان مش هيبقي فيه تجاوزات من الطرفين ده ريحني جدا واثبتلي ان لسه فيه ناس محترمين بس ياريت تقدر تعمل الكلام ده وانا من ناحيتي صدقني مش هغلط في اي حد لان مفيش حد بيغلط من غير سبب وشكرااااااا

طالب مجتهد
    الصورة الرمزية جعفرالبلوى

حالة الإتصال : جعفرالبلوى غير متواجد حالياً
    جعفرالبلوى غير متواجد حالياً

[QUOTE=فيصل2007;194730]اولا احب ارحب بيك يادكتور هيثم واحييك علي اسلوبك المهذب في الكلام وياريت الكل يتعلم.صدقني يااخي انا مبحبش اغلط في حد لان ده مش من طبعي لكن لما حد بيغلط بفتح علي الرابع زي مبيقولوا ههههههه وصح كلامك مفيش احسن من الحوار الهادئ وانت بكلامك اللي قلته ان مش هيبقي فيه تجاوزات من الطرفين ده ريحني جدا واثبتلي ان لسه فيه ناس محترمين بس ياريت تقدر تعمل الكلام ده وانا من ناحيتي صدقني مش هغلط في اي حد لان مفيش حد بيغلط من غير سبب وشكرااااااا[/

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اخواني ............ شفتواااا النصاب فيصل ايش ارسل لي على الخاص .....نقره لتكبير أو تصغير الصورة ونقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة بحجمها الطبيعي......مسوي فيه احترامات ....نقره لتكبير أو تصغير الصورة ونقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة بحجمها الطبيعي.... والله يا اخواني سب امي وسبني بكلام بذئ بدرجه لو اقوله والله اني احتار ايش اسوي من الساني ....نقره لتكبير أو تصغير الصورة ونقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة بحجمها الطبيعي.....ياناس لاحد يرد على الاشكال المصلحجيه ...نقره لتكبير أو تصغير الصورة ونقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة بحجمها الطبيعي...هذا اذا جاء السعوديه ويمكن رااااح يجي ..نقره لتكبير أو تصغير الصورة ونقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة بحجمها الطبيعينقره لتكبير أو تصغير الصورة ونقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة بحجمها الطبيعي..... يا انو بيتمصلح مصلحه .............الله يكفيناااا شره ........نقره لتكبير أو تصغير الصورة ونقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة بحجمها الطبيعينقره لتكبير أو تصغير الصورة ونقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة بحجمها الطبيعي....والرجاء من الاداره طرد الاشكال الوسخه لانها اتسوء سمعة المنتدى .............ولا اقولكم خليه نتمسخر عليهنقره لتكبير أو تصغير الصورة ونقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة بحجمها الطبيعي

صفحة 7 من 7 الأولىالأولى ... 34567