صفحة 6 من 7 الأولىالأولى ... 234567 الأخيرةالأخيرة
النتائج 51 إلى 60 من 70
    طالب جديد

حالة الإتصال : wisdom seeker غير متواجد حالياً
    wisdom seeker غير متواجد حالياً

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فيصل2007 مشاهدة المشاركة
    الي الأخ الطبيب :
    كلامك منطقي جدا وبصراحه رايك عجبني وياريت كل السعوديين يفكروا زيك كده .شكرا لك
    حلوة ..... اكسب واحد واعمل توازن
    الي الاخت احلي بنت:
    بصراحه انا مش عارف انتي مش عايزه تفهميني ليه ياستي انا برحب باي حد في مصر وعمري مكره حد او ازعل حد مني
    سجد وبعدين اضرب
    الا اذا حسيت انه هو اللي بدا أو هو اللي بيحاول يغلط ساعتها مبرحمش .
    ياعم المرعب
    أنا كل اللي مزعلني منك انك زي مبتقوليلي اتاكد من الكلام اللي بسمعه عن السعوديه رغم ان والله الكلام ده من شباب سعودي قابلته هنا في القاهره واقسم بالله ان كلامي اللي بقوله من ناس سعوديين وجنسيات اخري عايشه في السعوديه انتي عايزاني اتاكد وانتي مبتعمليش كده يعني برضه الموضوع اللي انتي كاتباه ده انتي مش متاكده منه بالدرجه الكافيه ولا يعني كان حصل ادامك ومش معني ان واحد مصري قالك انه حصل يبقي حصل والا بقي يبقي انا كمان اصدق الكلام اللي اتقالي واللي بشوفه من السعودييين كمان في شارع جامعه الدول وغيره وانتي عرفتي قصدي اكيد.
    الحق يقال ... أول كلام له معنى
    بعدين انا مببررش الغلط انا بقولك سواق التاكسي بيعمل كده ليه
    عشان إحنا مغفلين صح ... والله إنك نقره لتكبير أو تصغير الصورة ونقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة بحجمها الطبيعي
    وانتي مش مصدقاني والله ياستي ده اللي بيحصل علي العموم ده مش موضوعنا.اخيرا بقي انا عايزك تفهميني وعيب يعني ده انتي عايشه في مصر المفروض تلقطي الكلام بسرعه
    هذا برضوا إشارة إن احنا مغفلين نقره لتكبير أو تصغير الصورة ونقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة بحجمها الطبيعي
    انا لما قلتلك فضل مصر قلتلك مش معناه لازم فضل بالفلوس يعني مثلا موضوع الكسوة طبعا بركه لمصر انا بس حبيت اديكي مثال من امثله كتيره وبلاش ياستي احنا هنروح بعيد ليه انتي مجرد وجودك في مصر ودراستك فيها ده فضل من مصر عليكي ومتقوليش انا بدفع الفلوس لان قلتلك مش كل حاجه تتقاس بالفلوس
    ماشي نسمع اللي بعده
    فيه حاجات تتحس ومينفعش يدفع فيها فلوس ولا ايه؟؟؟
    عشان تعرف قدر أخلاقك ... بطل كلام التورية
    اتمني ان يكون كلامي وصلك وعايزك تعرفي حاجه مش من طبعي اني اكلم البنات بالطريقه دي والا مببقاش gentleman
    لا واضح الجنتلة فيك .......... حسبي الله ونعم الوكيل
    وعشان أريحك أكتر أنا مش حرد عليك مهما كتبت لأني عارف طريقتك وأسلوبك ده شفت منه كتير
    ( سلاماً )

موقوف

حالة الإتصال : فيصل2007 غير متواجد حالياً
    فيصل2007 غير متواجد حالياً

Smile

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة a7la_bent مشاهدة المشاركة
    مابترحمش اووه خفت انا بصراحه

يا اخ فيصل ليس كل من قال انا سعودي فهو سعودي انا شفت ناس كثيييير بيقولو انهم سعوديين وفي الاخير بيطلعو مش سعوديين وهدف الموضوع ياسيدي انه نوعي بعض ونحذرمن عمليات النصب اللي بتحصل وانت كبرت المموضوع ودخلتنا في كسوة الكعبه والاسطوانه المشروخه حقت فضل مصر على السعوديه

اوكي انا معاك للاخر

يا اخ فيصل زي ماانت مسمي تعليمي في مصر يعتبر فضل عليا فا السعوديه ليها فضل عليك برضه وانا مش شايفه اي امثله كثير
    ولا شي بس ماعلينا

ومن الواضح ان اساليب الهجوم عندك خلصت والدليل انك اجتريت الماضي ورجعتنا للتكيه وكسوة الكعبه خخخخخخ

واما بالنسبه انك ماتكلم البنات كذا وانك gentelman بحاول اصدقك والعفو وكلنا اخوان وتحيتي لك
    رد بسيط لاخت احلي بنت وخلي بالك انا بحاول انتقي الكلام برضه علشان انتي بنت.
    اولا:انا لما قلتلك انا مبرحمش انا اقصد اني مش هسكت علي اي واحد يغلط في مصر والمصريين ده قصدي يعني مكنش قصدي مثلا اني اضربك او اشتمك لاني زي مقلتلك انتي بنت يعني مينفعش اعمل معاكي كده .انا كل قصدي اني مش هسمح بالشتيمه لبلدي مهما كان وانا اعرف ارد كويس والحمد لله.
    ثانيا:انتي بتقولي ان مش كل واحد يقول سعودي يبقي سعودي يااختي انا قلتلك قبل كده اني مبقولش كلام غير لما اكون متاكد مليون في الميه اني بقوله واكون برضه متاكد من مصدره لاني محبش الف زيكوا اوكي يااحلي بنت.اما بقي لحته ان مصر لها فضل علي بلدك انا بس حبيت اديكي مثال والامثله كتيره واهما ان لولا مصر اساسا مكنش لا اتعلمتوا لا في مصر ولا في بلدكوا ولا في اي حته وانا اقصد من كلامي ده حرب اكتوبر المجيده هي اللي خلت اسعار البترول تقفز لاعلي مستوياتها وهي اللي خلت بلدكوا يبقي لها اسم ولا تنكري دي وبعدين اوعي تقولي انكوا عملتوا كده لله او لمصلحه مصر لانكوا مبتعملوش حاجه لله ابدا ده انتوا طول ملكوا مصلحهمع حد ياسلام يبقي حبيبكوا واول مالمصلحه تخلص متعرفهوش ههههههه يعني بتوع مصلحتكوا وانتوا لما عملتوا كده عملتوا غصب عنكوا لانكوا عارفين ان مصر لو حصلها حاجه يبقي انتوا روحتوا في الباي باي يعني عملتوا كده لمصلحتكوا اولا ولمصلحتنا ثانيا واديكي مثال برضه تاني قريب ايام حرب الخليج الاولي مصر زودت السعوديه بمنظومه صواريخ اسمها امون علشان تحمي بلدكوا من خطر صواريخ سكود العراقيه واسالي وانتي تعرفي ان كلامي صح يعني مش اسطوانه مشروخه ولا حاجه دي اسطوانه حقيقيه التاريخ كله عارفها وبرضه لو عايزه امثله تاني قوليي وانا موجود انتي تؤمري بس .
    ثالثا:انتي بتقولي ان اساليب الهجوم عندي خلصت لا والله يااحليبنت ده بس غصب عني مبدخلش كتسر لاني ورايا شغل بس انا اوعدك انك هتلاقي الايام الحايه ناس تانيه معايا هترد عليكي وتوضحلك الصورة ده لو انا مش موجود لكن لو انا موجود هرد عليكي انا طبعا .
    اخيرا: انا زي مقلتلك والله بحاول انتقي كلامي عشان خاطرك بس وشكراااااااااااا

موقوف

Smile

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة a7la_bent مشاهدة المشاركة
    مابترحمش اووه خفت انا بصراحه

يا اخ فيصل ليس كل من قال انا سعودي فهو سعودي انا شفت ناس كثيييير بيقولو انهم سعوديين وفي الاخير بيطلعو مش سعوديين وهدف الموضوع ياسيدي انه نوعي بعض ونحذرمن عمليات النصب اللي بتحصل وانت كبرت المموضوع ودخلتنا في كسوة الكعبه والاسطوانه المشروخه حقت فضل مصر على السعوديه

اوكي انا معاك للاخر

يا اخ فيصل زي ماانت مسمي تعليمي في مصر يعتبر فضل عليا فا السعوديه ليها فضل عليك برضه وانا مش شايفه اي امثله كثير
    ولا شي بس ماعلينا

ومن الواضح ان اساليب الهجوم عندك خلصت والدليل انك اجتريت الماضي ورجعتنا للتكيه وكسوة الكعبه خخخخخخ

واما بالنسبه انك ماتكلم البنات كذا وانك gentelman بحاول اصدقك والعفو وكلنا اخوان وتحيتي لك
    رد بسيط لاخت احلي بنت وخلي بالك انا بحاول انتقي الكلام برضه علشان انتي بنت.
    اولا:انا لما قلتلك انا مبرحمش انا اقصد اني مش هسكت علي اي واحد يغلط في مصر والمصريين ده قصدي يعني مكنش قصدي مثلا اني اضربك او اشتمك لاني زي مقلتلك انتي بنت يعني مينفعش اعمل معاكي كده .انا كل قصدي اني مش هسمح بالشتيمه لبلدي مهما كان وانا اعرف ارد كويس والحمد لله.
    ثانيا:انتي بتقولي ان مش كل واحد يقول سعودي يبقي سعودي يااختي انا قلتلك قبل كده اني مبقولش كلام غير لما اكون متاكد مليون في الميه اني بقوله واكون برضه متاكد من مصدره لاني محبش الف زيكوا اوكي يااحلي بنت.اما بقي لحته ان مصر لها فضل علي بلدك انا بس حبيت اديكي مثال والامثله كتيره واهما ان لولا مصر اساسا مكنش لا اتعلمتوا لا في مصر ولا في بلدكوا ولا في اي حته وانا اقصد من كلامي ده حرب اكتوبر المجيده هي اللي خلت اسعار البترول تقفز لاعلي مستوياتها وهي اللي خلت بلدكوا يبقي لها اسم ولا تنكري دي وبعدين اوعي تقولي انكوا عملتوا كده لله او لمصلحه مصر لانكوا مبتعملوش حاجه لله ابدا ده انتوا طول ملكوا مصلحه مع حد ياسلام يبقي حبيبكوا واول مالمصلحه تخلص متعرفهوش ههههههه يعني بتوع مصلحتكوا وانتوا لما عملتوا كده عملتوا غصب عنكوا لانكوا عارفين ان مصر لو حصلها حاجه يبقي انتوا روحتوا في الباي باي يعني عملتوا كده لمصلحتكوا اولا ولمصلحتنا ثانيا واديكي مثال برضه تاني قريب ايام حرب الخليج الاولي مصر زودت السعوديه بمنظومه صواريخ اسمها امون علشان تحمي بلدكوا من خطر صواريخ سكود العراقيه واسالي وانتي تعرفي ان كلامي صح يعني مش اسطوانه مشروخه ولا حاجه دي اسطوانه حقيقيه التاريخ كله عارفها وبرضه لو عايزه امثله تاني قوليي وانا موجود انتي تؤمري بس .
    ثالثا:انتي بتقولي ان اساليب الهجوم عندي خلصت لا والله يااحليبنت ده بس غصب عني مبدخلش كتسر لاني ورايا شغل بس انا اوعدك انك هتلاقي الايام الحايه ناس تانيه معايا هترد عليكي وتوضحلك الصورة ده لو انا مش موجود لكن لو انا موجود هرد عليكي انا طبعا .
    اخيرا: انا زي مقلتلك والله بحاول انتقي كلامي عشان خاطرك بس وشكراااااااااااا

موقوف

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wisdom seeker مشاهدة المشاركة
    وعشان أريحك أكتر أنا مش حرد عليك مهما كتبت لأني عارف طريقتك وأسلوبك ده شفت منه كتير
    ( سلاماً )
    ايه يااخ اللي انت كتبه ده انت عامل دماغ قبل متكتبه ولا ايه ههههههههههههههه يعني ايه اكسب واحد واعمل توازن انا مش عايز اكسب ولا واحد منكوا ياحبيبي انا بس قلت اللي هيتكلم باحترام هرد عليه واللي هيرد باسلوب وحش هرد عليه بنفس اسلوبه بس هي دي الحكايه.اما بقي انك تقول سجد وبعدين اضرب هههههههه دي بقي ضحكتني اوي جبتها منين يلا كويس ان انت عارف كلامنها اهو بس والله ياحبيبي انا مبعمل كده انا بقولها الحقيقه لان مفيش حد في الدنيا يكره حد كده من غير سبب والا يكون انسان معقد ومريض يعني حبيت اشرحلها ان كلامي رد فعل لكلامها فهمت ياشطور؟؟؟؟؟؟؟وبعدين انت وعلان اوي ليه علي موضوع التاكسي مش بقول الحقيقه ولا عايزني اغشك انا متعودتش اغش حد يعني انا عارف ان الحقيقه مرة وبتوعل بس لا بدمنها ومتزعلش اوي كده هههههههههههههه وبعدين بقي sorryيعني مش انت اللي هتحكم عليا وعلي اسلوبي علشان لو حصلت انا اروح ارمي نفسي من كوبري 6 اكتوبر او اروح ادفن نفسي في اي حته هههههههههه فبلاش تحكم علي الناس وانت فيك العبر كلها.اما بقي انك مش هتردعليا فانت عارف انت مش هترد ليه؟؟لانك اولا مش هتعرف ترد وثانيا لانك مش هتلاقي حاجه تقولها وثالثا لان هي دي الحقيقه الواضحه والحقيقه مينفعش تتغير عرفت انت مش هترد ليه وواعدك انك لو رديت رد محترم هتلاقي رد محترم لو رديت رد كده وكده هتلاقي رد حلو اوي برضههيكيفك اوكي ياحبي يلا سلام.

موقوف

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wisdom seeker مشاهدة المشاركة
    ( سلاماً )
    ايه يااخ اللي انت كتبه ده انت عامل دماغ قبل متكتبه ولا ايه ههههههههههههههه يعني ايه اكسب واحد واعمل توازن انا مش عايز اكسب ولا واحد منكوا ياحبيبي انا بس قلت اللي هيتكلم باحترام هرد عليه واللي هيرد باسلوب وحش هرد عليه بنفس اسلوبه بس هي دي الحكايه.اما بقي انك تقول سجد وبعدين اضرب هههههههه دي بقي ضحكتني اوي جبتها منين يلا كويس ان انت عارف كلامنا اهو بس والله ياحبيبي انا مبعمل كده انا بقولها الحقيقه لان مفيش حد في الدنيا يكره حد كده من غير سبب والا يكون انسان معقد ومريض يعني حبيت اشرحلها ان كلامي رد فعل لكلامها فهمت ياشطور؟؟؟؟؟؟؟وبعدين انت زعلان اوي ليه علي موضوع التاكسي مش بقول الحقيقه ولا عايزني اغشك انا متعودتش اغش حد يعني انا عارف ان الحقيقه مرة وبتزعل بس لا بد منها ومتزعلش اوي كده هههههههههههههه وبعدين بقي sorry يعني مش انت اللي هتحكم عليا وعلي اسلوبي علشان لو حصلت انا اروح ارمي نفسي من كوبري 6 اكتوبر او اروح ادفن نفسي في اي حته هههههههههه فبلاش تحكم علي الناس وانت فيك العبر كلها. اما بقي انك مش هترد عليا فانت عارف انت مش هترد ليه؟؟ لانك اولا مش هتعرف ترد وثانيا لانك مش هتلاقي حاجه تقولها وثالثا لان هي دي الحقيقه الواضحه والحقيقه مينفعش تتغير عرفت انت مش هترد ليه وواعدك انك لو رديت رد محترم هتلاقي رد محترم لو رديت رد كده وكده هتلاقي رد حلو اوي برضه هيكيفك اوكي ياحبي يلا سلام.

طالب مجتهد

حالة الإتصال : a7la_bent غير متواجد حالياً
    a7la_bent غير متواجد حالياً

الى فيصل 2007

واضح انك فاضي وقاعد تدور على اي فضل لمصر على السعوديه وانا انصحك واقول لك لا تتعب نفسك

ياGENTELMAN لانك مابتلاقي شي ابدا ولو عدييت لك انا افضال السعوديه على مصر هتعب وانا اكتب وانا للاسف ماعندي وقت وهذا الاسلوب انا ماحبه اللي هو اسلوب المعايره

وعيب جدا انك تقول على وقفتنا مع مصر ايام حرب اكتوبر انها مو لوجه الله طول عمرالسعوديه تقف مع المسلمين والعرب في كل ازماتهم ولكن للاسف ناكري الجميل والحاسدين والحاقدين موجودين ويشككو في نوايانا دائما ولكن اجرنا عند الله وليس عندهم

انا قريت مواضيع اخرى في المنتدى ولقيت ردودك موجوده بنفس الاساليب المريضه والحاقده وكل ما انصحك فيه انك تتعالج في اقرب وقت لان امثالك اذا ما لقو حد يبثو فيه سمهم يئذوا انفسهم فحاول تتعالج

قبل فوات الاوان

نقره لتكبير أو تصغير الصورة ونقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة بحجمها الطبيعي

طالب جديد
    الصورة الرمزية الطبيب

حالة الإتصال : الطبيب غير متواجد حالياً
    الطبيب غير متواجد حالياً

اعوذ بالله من الشيطان الرجيم
    ياأخي انت انسان في غاية الغرابه تبغى تسوي نفسك تسوق الهبل على اللي يستهبل مع انك ...... انت كمل

أنا ما انكر قابلت ناس مصارية في غايةالادب والاخلاق (( بس انت غريب وبديت تشوة السمعة))

الحمد لله على نعمة العقل

طالب مميز فوق العادة

الصورة الرمزية د. شذا

حالة الإتصال : د. شذا غير متواجد حالياً
    د. شذا غير متواجد حالياً

فيصل 2007
    اسمحيلي اني اقول انك سفيه
    واسمحلوي اخوتي الطلاب السعوديين انو محد يرد عليه لاتنزلو نفسكم بالرد على سفية
    فكلامو عنكم او عن السعودية بشي سي انما هو انوهو ناقص واحنا الكاملين

فاذا اتتك مذمتي من ناقص فهي شهادة باني كامل

ما أجمل أن يبكي الإنسان و البسمة على شفتيه
    و أن يضحك و الدمعة في عينيه

مشرف سابق
    الصورة الرمزية خالد الجحدلي

حالة الإتصال : خالد الجحدلي غير متواجد حالياً
    خالد الجحدلي غير متواجد حالياً

اذا خاطبك السفيه فلا تجبه فخير من اجابته السكوت

طالب جديد

حالة الإتصال : المجهر غير متواجد حالياً
    المجهر غير متواجد حالياً

ياجماااعه شوفوا اسمه ( فيصل ) يتمنى انه يكون سعودي لو بالأسم بس حامض على بوزه

هو واللي مثله مايصلح يكون اسمه الا بيومي .. اللهم لاشماته اساء للمصريين بأسلوبه التافه

اللي كله حقد الله لايبلانا بس ,,

صفحة 6 من 7 الأولىالأولى ... 234567 الأخيرةالأخيرة