صفحة 5 من 7 الأولىالأولى 1234567 الأخيرةالأخيرة
النتائج 41 إلى 50 من 70
    طالب جديد

حالة الإتصال : F O T O غير متواجد حالياً
    F O T O غير متواجد حالياً

فيصل2007
    فيصل حتى انت تنصب في اليوزر نيم تبعك لا و2007 بعد

يقال انك جديد نقره لتكبير أو تصغير الصورة ونقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة بحجمها الطبيعي

ها الحين بالله فيه مصري اسمه فيصل

هههههههههههه

حتى الاسامى ماسبتوها في حالهاااااااااااا

.

موقوف

حالة الإتصال : فيصل2007 غير متواجد حالياً
    فيصل2007 غير متواجد حالياً

يااخ فوتو اييه الكلام اللي انت كتبه ده متفوق كده وانت بتتكلم يعني ايه نصب في الاسامي ويعني ايه لسه في مصر اسم فيصل هما اللي اسمهم فيصل دول انقرضوا ولا ايه؟ههههههههههههههههههههه اصحي كده وفوق وبلاش هرتله هههههههههههههههه

افتراضي اله يحفطنا ويستر علينا

اله يحفطنا ويستر علينا

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المذيع المتألق مشاهدة المشاركة
    بسم الله الرحمن الرحيم

والامانة على عاتقكم اخواني الطلاب بالنصح و التوجيه و الارشاد فأنتم أحفاد ابو بكر و عمر و عثمان و علي

لا حرمتم الاجر

محبكم
    الله يحفظنا ويبعدنا عن النصب والنصابين معنو النصب مافي مكان ماسلم منو لا في الدين ولا في الدنيا
    وحاب الاحظ على الاخ المذيع المتأنق
    مين قال انو السعودي هوه حفيد ابوبكر وعمر وعثمان وعلى
    اعتقد انو النسب هنا مالو علاقه بالجنسية لانو يوجد في مصر من نسبهم افضل من ابو بكر وعمر وعثمان وهم اشراف مصر
    والارشاد مو محتكر على نسب معين
    بس حبيت اعطي دي الملحوظة لانو حاس انو فيها عنصريه انو الدين والنسب حكر لنا لا لغيرنا
    وما نقول غيرالله يهديهم لانو فعلهم شنيع ومخزي
    ومشكور على الموضوع معنو احنا عارفين فعايلهم ومثل هذي القصص ما تزيد غير الذنوب والبلبلة لانو اعتقد انو كلنا حنجمع في حكمنا على الكل واصابع الانسان مو سوا

طالب مجتهد

حالة الإتصال : a7la_bent غير متواجد حالياً
    a7la_bent غير متواجد حالياً

خخخخخخخخخخخ اللي ضحكني انك ماتعرف تقرا انجليزي اسمي احلى بنت يعني بنت مايبيلها ذكاء

الي ahla bent
    اولا القصه اللي بتقولوها دي انا اول مرة اسمع عنها واكيد دي فبركه منكوا لانكوا اكتر ناس بتحب تغير الحقيقه لصالحهم
    حقيقة لصالحنا ايش يابو الشباب الموضوع احنا مش طرف فيه ااصلا عشان نغير الحقيقيه لصالحنا وايش بنستفيد في تاليف قصه عن النصب في مصر لو سألت اي واحد غير مصري زار مصر بيقولك تجربته مع النصب في مصر ابسط شيء البس ثوب سعودي وحاول تتكلم سعودي او بلاش تتعب نفسك اركب تاكسي وقول له انا سعودي بس وشوف بينصب عليك ولا لأ هيضرب لك حق المشوار في عشره

والحقيقه غير كده خالص وكلكوا عارفينها بس بتحاولوا تتجاهلوها
    لا بصراحه انا مو عارفاها عرفني لو سمحت

يعني شوفوا البلاوي اللي بتحصل في بدلكوا الاول وبعدين تعالوا اتكلموا
    ايش البلاوي احنا عايشين في خير ونعمه الحمد لله
    وبعدين انا اقول اللي انا عايزه وطبعا انا عارف ان اي رد هكتبه هيتمسح لانكوا زي مقلت بتتجاهلوا الحقيقه بس انا هفكركوا بيها علطول متخافوش
    خخخخخخخخ تقول اللي انت عايزه طبعا بس لاتغلط ولو غلطت بنرد عليك بس ما بنمسح ردك
    وبعدين يااخ متنساش فضل مصر عليك يعني ده ابسط قواعد الذوق
    مصر مالها فضل علي الفضل الوحيد هو فضل دكاترتي علي لأن من علمني حرفا صرت له عبدا

اما حق الجامعه بياخذوه كل سنه بالدولار خخخخخخخخخ
    وبعدين مفيش حاجه اسمها سرقه في سوبر ماركت وسرقه او نصب في مسجد كله واحد ياحبيبي ولاانت شايف غير كده
    سرقه في المسجد ذنبها اكبر انت مادرست انجليزي ولا دين كمان لاحول الله ياربي

وبعدين انت قلت ان اللي كانو يسرقو منقبات كيف عرفت انهم سعوديات مش يمكن مصريات ومنقبات

و
    بعدين لو مصر مش عجباك اوي كده ايه اللي مقعدك فيها في ستين الف سلامه ولا تزعل نفسك
    انشاء الله في اقرب فرصه

نقره لتكبير أو تصغير الصورة ونقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة بحجمها الطبيعي

موقوف

Smile

اولا : انا الحمد لله بعرف انجليزي كويس وعرضت عليكي اني اشرحهولك اني اللي مش راضيه لكن انتي عارفه انا بكلمك علي انك ولد ليه؟لان مفيش بنت تبقي دي طريقه ردها واسلوبها في الكلام والا بقي الزمن ده معدش فيه بنات
    ثانيا:انا مقولتش انتي طرف في الموضوع اللي حكيتيه انا كل اللي عايز اقوله ان انتي او غيرك من السعوديين بيحب يظهر العيوب اللي موجوده في اي مكان علشان يظهر نفسه بس علي انه بقي الملاك البرء اللي مفهوش اخطاء والحقيقه مش كده ده انتوا فيكوا العبر كلها هههههههه
    ثالثا:اي بلد فيها الكويس والوحش يعني النصب في كل حته يعني انتي بتسمي نصب السعوديين علي الناس اللي في السعوديه واكل حقوقهم ايه مهو ده نصب بس نصب بقي عيني عينك يعني بجاحه ولامؤاخذه هههههههههه وانا معاكي ان انتي او اي حد تاني سعودي ركب تاكسي هيضرب المشوار في عشره بس انتي عارفه هو بيعمل كده ليه الموضوع مش نصب كل الموضوع انه بيبصلك انتي وامثالك علي انكوا سوري في اللفظ مغفلين ولازم يستغلكوا والقانون لا يحمي المغفلين يااحلي بنت ولا انتي عندك راي تاني
    رابعا:الحقيقه يااختي اللي لازم تعرفيها ان الرك علي الاصل ولو تحبي اوضح اكتر اوضحلك بس هيبقي كلام صعب اوي
    خامسا: البلاوي الحمد لله كتيره عندكوا خلي الطابق مستور وعايز اقولك حاجه البلاوي مش معناها قله فلوس لا اكبر بلاوي لما تكون في الاخلاق والعادات المجتمع وداخل البيوت كمان واكيد فهمتيني
    سادسا:انا عايزك تردي عليا وتقنعيني متقوليش كلام كده لا يودي ولا يجيب
    سابع:مصر لها فضل عليكي وعلي بلدك كمان يااختي ولو مش مصدقاني اديكي مثال بس اسالي اجدادك علي التكيه اللي مصر كانت عاملاها للسعوديه زمان وعلي كسوة الكعبه اللي كانت بتبعتها لكو وغيره وغيره والفضل يااختي مش شرط فلوس يعني الدكاترة اللي مصر بعتتها والمدرسين والمهندسين كل ده مش فضل وبعدين متقوليليش مهما خدوا حقهم لا ياحلوة مش كل حاجه تتقاس بالفلوس
    ثامنا:انتي بس ناكره للجميل شويه ودي اكيد عاده يعني مش هعرف اغيرها فيكي وحق الجامعه مهو لازم تاخده بمزاجك او لا ولا انتي عايزه تنصبي علي الجامعه او انها تعلمك ببلاش قوليلي بس
    اخيرا:المنقبات اللي سرقوا سعوديات والفيديو عندي لو عايزاه ابعتهولك وبالمناسبه عندي كمان فيديو لرجاله سعوديين ولا دول كمان بيلبسوا نقاب ههههههههه ويارب ياستي في اقرب فرصه زي مبتقولي ترجعي بلدك يعني تريحي وتريحي كمان وشكراااااا

طالب جديد
    الصورة الرمزية الطبيب

حالة الإتصال : الطبيب غير متواجد حالياً
    الطبيب غير متواجد حالياً

Lightbulb عيب والله اللي قاعدين تقولوه

عيب والله اللي قاعدين تقولوه

أحيكم بتحية الاسلام
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
    أولا: أحب أقول للأخوان لاحد يحمل على أحد في الكلام ويجرح الناس بكلامه وينزل هرج ماله معنى أنتو في الاول وفي الاخير أخوه مسلمين وعرب وعيب والله لكلام اللي زي كده هو اللي خلى الامة الاسلامية والعربية في الاسفل وفي الحضيض كل واحد يطلع عيوب التاني ويجرح التاني انت فيك وانت يخطيك هذا الكلام لا يليق بناس يبغو يصنعو امة ناجحة في المستقبل

وثانيا: يا أخوان كل مكان وفي عيب في كل الدول العربية جميعها بس في البطال وفي الطيب هذي هي سنه الحياة مو (( على شخص واحد نحكم على الملايين)) صح ولا لأ

وثالثا:أنا سعودي (( من أصل حضرمي)) ((من بني هاشم أهل البيت)) أنا نزلت اليمن (( سمعت الناس يقولو هناك الناس نصابين وحرامية وشئ من هذا الكلام )) (( نزلت شفت الكلام اللي قالوه كله مالو اي أصل)) وبعدها نزلت اليمن 4 مرات حبيتها
    وطلعت مصر: انا ما أخفي عليكم كان (( صاحب التاكسي)) حاول أنه يلعب في السعر ويزود وكذا
    بس أنا والدي (( أبويه)) عارف مصر ميه ميه ودايما يروحها وأعطى الرجال اللي يستحقة
    ومصر فيها الطيب والبطال ومافي انسان معصوم من الغلط

أحب اقول انه نحن مسلمين وعرب
    والعفو منكم
    أحمد نقره لتكبير أو تصغير الصورة ونقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة بحجمها الطبيعي

طالب مجتهد

حالة الإتصال : SALoOo7Y غير متواجد حالياً
    SALoOo7Y غير متواجد حالياً

ههههههههههههههههههه
    لا حول ولا قوه الا بالله

طالب مجتهد

اولا : انا الحمد لله بعرف انجليزي كويس وعرضت عليكي اني اشرحهولك اني اللي مش راضيه لكن انتي عارفه انا بكلمك علي انك ولد ليه؟لان مفيش بنت تبقي دي طريقه ردها واسلوبها في الكلام والا بقي الزمن ده معدش فيه بنات
    يا أخ فيصل انا كلامي محترم جدا بس موعارفه ليه الكلام ما طلع يعني طلع برموز المهم ماعلينا

ثانيا:انا مقولتش انتي طرف في الموضوع اللي حكيتيه انا كل اللي عايز اقوله ان انتي او غيرك من السعوديين بيحب يظهر العيوب اللي موجوده في اي مكان علشان يظهر نفسه بس علي انه بقي الملاك البرء اللي مفهوش اخطاء والحقيقه مش كده ده انتوا فيكوا العبر كلها هههههههه
    احنا بنظهر العيوب اللي في مصر عشان نحذر بعض من النصب والسرقه ومافي احد فينا ملاك كلنا بنغلط
    ثالثا:اي بلد فيها الكويس والوحش يعني النصب في كل حته يعني انتي بتسمي نصب السعوديين علي الناس اللي في السعوديه واكل حقوقهم ايه مهو ده نصب بس نصب بقي عيني عينك يعني بجاحه ولامؤاخذه هههههههههه وانا معاكي ان انتي او اي حد تاني سعودي ركب تاكسي هيضرب المشوار في عشره بس انتي عارفه هو بيعمل كده ليه الموضوع مش نصب كل الموضوع انه بيبصلك انتي وامثالك علي انكوا سوري في اللفظ مغفلين ولازم يستغلكوا والقانون لا يحمي المغفلين يااحلي بنت ولا انتي عندك راي تاني
    لا والله؟ مش نصب ايش بتسميه ؟ هذا اسمه نصب والمشكله انك بتبرر الغلط
    رابعا:الحقيقه يااختي اللي لازم تعرفيها ان الرك علي الاصل ولو تحبي اوضح اكتر اوضحلك بس هيبقي كلام صعب اوي خامسا: البلاوي الحمد لله كتيره عندكوا خلي الطابق مستور وعايز اقولك حاجه البلاوي مش معناها قله فلوس لا اكبر بلاوي لما تكون في الاخلاق والعادات المجتمع وداخل البيوت كمان واكيد فهمتيني
    هنا للاسف ما اقدر انزل لاسلوبك في المناقشه وكلامك غير صحيح طبعا وانت شكلك بتسمع كلام غلط ولازم تتاكد من صحته والاخلاق الفاسده موجوده في كل بلد

سادسا:انا عايزك تردي عليا وتقنعيني متقوليش كلام كده لا يودي ولا يجيب

ولا يهمك

سابع:مصر لها فضل عليكي وعلي بلدك كمان يااختي ولو مش مصدقاني اديكي مثال بس اسالي اجدادك علي التكيه اللي مصر كانت عاملاها للسعوديه زمان وعلي كسوة الكعبه اللي كانت بتبعتها لكو وغيره وغيره والفضل يااختي مش شرط فلوس يعني الدكاترة اللي مصر بعتتها والمدرسين والمهندسين كل ده مش فضل وبعدين متقوليليش مهما خدوا حقهم لا ياحلوة مش كل حاجه تتقاس بالفلوس
    والتكيه اللي كانت تجي من مصر يا استاذ فيصل كانت ايام الدوله العثمانيه اللي كانت عاصمتها القاهره وكانت كل بلاد المسلمين عاصمتها القاهره فا شيءطبيعي انه تجينا التكيه من مصر.

اظن انه عيب انك تعايرنا بكسوة الكعبه اللي كانت تجي من مصر يا استاذ فيصل لان الكعبه هذي لكل المسلمين مش للسعوديين بس وهذا شرف وبركه لمصر انها تبعث كسوة الكعبه من عندها مش فضل منها استغفر الله حتى كسوة الكعبه ماخليتوها في حالها .

موقوف

Smile

الي الأخ الطبيب :
    كلامك منطقي جدا وبصراحه رايك عجبني وياريت كل السعوديين يفكروا زيك كده .شكرا لك
    الي الاخت احلي بنت:
    بصراحه انا مش عارف انتي مش عايزه تفهميني ليه ياستي انا برحب باي حد في مصر وعمري مكره حد او ازعل حد مني الا اذا حسيت انه هو اللي بدا أو هو اللي بيحاول يغلط ساعتها مبرحمش .أنا كل اللي مزعلني منك انك زي مبتقوليلي اتاكد من الكلام اللي بسمعه عن السعوديه رغم ان والله الكلام ده من شباب سعودي قابلته هنا في القاهره واقسم بالله ان كلامي اللي بقوله من ناس سعوديين وجنسيات اخري عايشه في السعوديه انتي عايزاني اتاكد وانتي مبتعمليش كده يعني برضه الموضوع اللي انتي كاتباه ده انتي مش متاكده منه بالدرجه الكافيه ولا يعني كان حصل ادامك ومش معني ان واحد مصري قالك انه حصل يبقي حصل والا بقي يبقي انا كمان اصدق الكلام اللي اتقالي واللي بشوفه من السعودييين كمان في شارع جامعه الدول وغيره وانتي عرفتي قصدي اكيد.بعدين انا مببررش الغلط انا بقولك سواق التاكسي بيعمل كده ليه وانتي مش مصدقاني والله ياستي ده اللي بيحصل علي العموم ده مش موضوعنا.اخيرا بقي انا عايزك تفهميني وعيب يعني ده انتي عايشه في مصر المفروض تلقطي الكلام بسرعه انا لما قلتلك فضل مصر قلتلك مش معناه لازم فضل بالفلوس يعني مثلا موضوع الكسوة طبعا بركه لمصر انا بس حبيت اديكي مثال من امثله كتيره وبلاش ياستي احنا هنروح بعيد ليه انتي مجرد وجودك في مصر ودراستك فيها ده فضل من مصر عليكي ومتقوليش انا بدفع الفلوس لان قلتلك مش كل حاجه تتقاس بالفلوس فيه حاجات تتحس ومينفعش يدفع فيها فلوس ولا ايه؟؟؟ اتمني ان يكون كلامي وصلك وعايزك تعرفي حاجه مش من طبعي اني اكلم البنات بالطريقه دي والا مببقاش gentleman بس انا حبيت بس اوضحلك الصورة كامله وياريت تفهميني وشكرااااا

طالب مجتهد

الي الاخت احلي بنت:
    بصراحه انا مش عارف انتي مش عايزه تفهميني ليه ياستي انا برحب باي حد في مصر وعمري مكره حد او ازعل حد مني الا اذا حسيت انه هو اللي بدا أو هو اللي بيحاول يغلط ساعتها مبرحمش .
    مابترحمش اووه خفت انا بصراحه

أنا كل اللي مزعلني منك انك زي مبتقوليلي اتاكد من الكلام اللي بسمعه عن السعوديه رغم ان والله الكلام ده من شباب سعودي قابلته هنا في القاهره واقسم بالله ان كلامي اللي بقوله من ناس سعوديين وجنسيات اخري عايشه في السعوديه انتي عايزاني اتاكد وانتي مبتعمليش كده يعني برضه الموضوع اللي انتي كاتباه ده انتي مش متاكده منه بالدرجه الكافيه ولا يعني كان حصل ادامك ومش معني ان واحد مصري قالك انه حصل يبقي حصل والا بقي يبقي انا كمان اصدق الكلام اللي اتقالي واللي بشوفه من السعودييين كمان في شارع جامعه الدول وغيره وانتي عرفتي قصدي اكيد.
    يا اخ فيصل ليس كل من قال انا سعودي فهو سعودي انا شفت ناس كثيييير بيقولو انهم سعوديين وفي الاخير بيطلعو مش سعوديين وهدف الموضوع ياسيدي انه نوعي بعض ونحذرمن عمليات النصب اللي بتحصل وانت كبرت المموضوع ودخلتنا في كسوة الكعبه والاسطوانه المشروخه حقت فضل مصر على السعوديه

بعدين انا مببررش الغلط انا بقولك سواق التاكسي بيعمل كده ليه وانتي مش مصدقاني والله ياستي ده اللي بيحصل علي العموم ده مش موضوعنا.
    اوكي انا معاك للاخر
    اخيرا بقي انا عايزك تفهميني وعيب يعني ده انتي عايشه في مصر المفروض تلقطي الكلام بسرعه انا لما قلتلك فضل مصر قلتلك مش معناه لازم فضل بالفلوس يعني مثلا موضوع الكسوة طبعا بركه لمصر انا بس حبيت اديكي مثال من امثله كتيره وبلاش ياستي احنا هنروح بعيد ليه انتي مجرد وجودك في مصر ودراستك فيها ده فضل من مصر عليكي ومتقوليش انا بدفع الفلوس لان قلتلك مش كل حاجه تتقاس بالفلوس فيه حاجات تتحس ومينفعش يدفع فيها فلوس ولا ايه؟؟؟ اتمني ان يكون كلامي وصلك وعايزك تعرفي حاجه مش من طبعي اني اكلم البنات بالطريقه دي والا مببقاش gentleman بس انا حبيت بس اوضحلك الصورة كامله وياريت تفهميني وشكرااااا
    يا اخ فيصل زي ماانت مسمي تعليمي في مصر يعتبر فضل عليا فا السعوديه ليها فضل عليك برضه وانا مش شايفه اي امثله كثير
    ولا شي بس ماعلينا

ومن الواضح ان اساليب الهجوم عندك خلصت والدليل انك اجتريت الماضي ورجعتنا للتكيه وكسوة الكعبه خخخخخخ

واما بالنسبه انك ماتكلم البنات كذا وانك gentelman بحاول اصدقك والعفو وكلنا اخوان وتحيتي لك

صفحة 5 من 7 الأولىالأولى 1234567 الأخيرةالأخيرة